שאלות נפוצות
אני רוצה להזמין את אותם מוצרים כמו בפעם הקודמת, איך אעשה זאת?
אם כבר ביצעת הזמנה בעבר ואתה רוצה לבצע את אותה ההזמנה שוב, או אפילו הזמנה דומה בכמויות שונות או עם שינוי קל בהרכב ההזמנה, אין צורך להתחיל לערוך עגלה חדשה מההתחלה. אנחנו ממליצים לך לאתר את הזמנתך ברשימת “ההזמנות שלי” שב”פינה שלי” ושם ללחוץ על האייקון “טען לעגלה” תחת עמודת “פעולות”.
לחיצה על האייקון תטען את המוצרים והכמויות מאותה ההזמנה אל תוך עגלת הקניות הנוכחית – ומשם כבר תוכל לשנות כמויות, להסיר ולהוסיף פריטים ולבסוף להזמין בקלות.
לתשומת לבך: טעינה של הזמנה ישנה לתוך עגלת הקניות מרוקנת את העגלה ממוצרים שהיו בה לפני כן.
אפשר לקבל דוגמא מהמוצרים שלכם לפני שאני מבצע את ההזמנה?
אם אתה רוצה לקבל את מוצר שלנו להתרשמות לפני שאתה מבצע את ההזמנה, נוכל לשלוח לך דוגמאות בחינם.
צור קשר ובקש דוגמאות.
מהו גודל ההזמנה המינימלי?
הזמן כמה שאתה צריך והימנע ממלאים גדולים אצלך, המינימום להזמנה הוא רק 100 ש”ח לפני מע”מ ועלות משלוח.
כמה זמן המוצרים יישארו בעגלת הקניות?
עגלת הקניות היא רשימה זמנית שאנחנו יוצרים בכל פעם שאתה נכנס לאתר.
על כן עגלת הקניות תתרוקן במקרה שתעזוב את האתר, או אם לא תבצע פעילות באתר במשך 20 דקות (המערכת תפרש זאת כעזיבת האתר).
כמו כן, עגלת הקניות תתרוקן ברגע שתבצע הזמנה – שכן לאחר ביצוע ההזמנה לא תזדקק יותר לעגלה.
כיצד ניתן לעדכן את הפרטים האישיים שלי?
עדכון הפרטים האישיים כגון שמך ושם החברה אליה אתה שייך, כתובות למשלוח וכן הגדרות גלישה מתבצע בכרטיס המשתמש שלי שנמצא ב”פינה שלי”.
איך מוסיפים מוצר לעגלת הקניות מדף המוצר?
באתר שלנו לא מוסיפים מוצרים לעגלת הקניות, כי אם מעדכנים את הכמות בעגלה (0 = אין יחידות ממוצר זה בעגלה).
לפניך סרטון עם קריינות (הפעל רמקולים והגבר) הממחיש את אופן עדכון המוצרים בעגלה.
*כדי לצפות בסרטון שוב, טען מחדש את הדף (לחץ על “רענן” או “Refresh” בדפדפן).
- הקלד בתיבה האדומה את הכמות שאתה רוצה לרכוש.
* שים לב לא להקליד את הכמות שאתה רוצה להוסיף אלא את הכמות הסופית שאתה מעוניין בה. - לחץ על החץ האדום או על “עדכן בעגלה” או הקש Enter.
- הכמות מעודכנת בעגלה ואפשר להמשיך לגלוש.
האם אפשר להזמין יחידה בודדת מסט?
בהחלט כן.
כל סט מחולק למרכיביו ובדף המוצר ניתן לבחור יחידות בודדות מאותו הסט לדוגמא: 50 יחידות של הספרה ‘9’.
תוך כמה זמן אקבל את המוצרים שהזמנתי?
כדי לוודא מועד משלוח צפוי, יש להתקשר אלינו בטלפון: 03-5324986.
ככלל מועדי משלוח המוצרים, כשהפריטים מצויים במלאי, הם:
- במקרה של תשלום בכרטיס אשראי באופן מקוון – תוך 2 ימי עבודה מאישור ההזמנה.
- אם בחרת במסירה טלפונית של פרטי כרטיס האשראי – תוך 2 ימי עבודה ממסירת הפרטים לנציגנו.
- במקרה של תשלום ע”י שיק – תוך 2 ימי עבודה מקבלת אישור הבנק על פירעון השיק.
- במקרה של העברה בנקאית – תוך 2 ימי עבודה מקבלת אישור הבנק.
במקרה והמוצרים שהזמנת חסרים במלאי באותו מועד, ההזמנה תצא בדרך כלל תוך מ-10 ימי עבודה ממועד אישור תשלום.
אם ההזמנה מעורבת, כלומר: חלק מהמוצרים במלאי וחלקם חסרים, תוכל לבחור באם לפצל את ההזמנה ולקבל חלק מהמוצרים בהספקה חלקית ואת השאר בהמשך או לקבל את כל ההזמנה בבת אחת. כמובן שבמקרה של פיצול, עלות המשלוח השני תהיה על חשבוננו.
כיצד תשלחו אליי את המוצרים?
אנחנו שולחים את המוצרים ב-3 שיטות:
1. דואר ישראל (רשום / חבילה).
2. שליח באיזור תל אביב / פתח תקווה*.
3. דואר שליחים.
ניתן לצפות באפשרויות המשלוח ובעלותם בעגלת הקניות.
* כולל את: תל אביב – יפו והשכונות כולל רמת אביב-צהלה, רמת חן, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, תל השומר, גבעת שמואל, פתח תקווה (לא כולל סגולה).
מחיר המשלוח שאנחנו גובים הוא המינימלי לכל סוגי המשלוח ואינו תלוי בכמות המוצרים או במשקלם.
אנו סופגים את העלויות שמעבר למחיר המינימום.
איזו צורה עדיפה: הזמנה דרך האתר או הזמנה טלפונית?
הזמנה דרך אתר האינטרנט שלנו היא ללא ספק העדיפה:
- באתר תוכל לבצע את ההזמנה בזמן שמתאים לך – האתר פתוח מסביב לשעון כך שתוכל לבצע את ההזמנה אפילו באמצע הלילה! אינך מוגבל לשעות העבודה.
- באתר תוכל לקרוא על המוצר ולצפות בתמונה שלו.
- כל המוצרים באתר מתומחרים כך שלא תצטרך לשאול “כמה זה? וכמה זה? ואם אני לוקח 100? …” – השווה מחירים והחלט, בלי לחץ.
- הזמנה באמצעות הטלפון או הפקס כרוכה בתשלום של 15 ש”ח דמי טיפול.
- באתר תוכל להשתמש בכלים שונים כמו רשימת הנבחרים, שליחת בקשות להצעת מחיר, שמירה של עגלות ועוד כלים רבים שיהפכו את תהליך ההזמנה שלך לקל ומהיר.
האם אני חייב להירשם לאתר?
התשובה לשאלה זו תלויה במה שאתה מעוניין לעשות באתר.
חלק נרחב מהאתר אינו דורש הרשמה – למשל: דפדוף באתר, צפייה במוצרים, עיון במאגר המידע ואפילו עריכה של עגלת קניות – כל אלה ועוד הרבה חופשיים אינם דורשים הרשמה לאתר.
יש מספר פעולות באתר המתיחסות אליך אישית, אותן לא ניתן לבצע מבלי להירשם. למשל: לא נוכל לשמור את רשימת הנבחרים שלך אם לא נדע לשייך אותה אליך ולכן פעולה זו דורשת הרשמה. מובן שביצוע הזמנה דורש הרשמה ופרטים אישיים נוספים.
היה בטוח שנדרוש ממך פרטים אישיים אך ורק אם נהיה חייבים לעשות זאת.
איך מחפשים מוצרים באתר?
ניתן לחפש מוצרים על ידי חיפוש רגיל, חיפוש מתקדם או דפדוף באתר.
חיפוש רגיל
החיפוש הרגיל מתבצע על ידי הקשה של מונח (מילה אחת או יותר) בתיבת החיפוש שנמצאת בראש כל דף באתר.
- על פי מק”ט: הקלד את מספר המק”ט של המוצר המבוקש, ומלבן המוצר המבוקש יוצג לפניך.
- על פי מילה/טקסט: הקלד טקסט, מילה או יותר מתוך פרטי המוצר בתיבת החיפוש והמערכת תציג את כרטיסי המוצרים המתאימים.
חיפוש ממוקד
החיפוש לפי שיטה זו מאפשר למקד את החיפוש על ידי שימוש באחד או יותר משלושת המסננים הבאים:
- לפי מילת חיפוש: הקלד מילת חיפוש אחת או יותר ובחר באחד משיטות החיפוש הבאות:
1. חיפוש “או”: יציג כרטיסי מוצר שבהם מופיעה לפחות מילה אחת מהמילים שהקלדת.
2. חיפוש “וגם”: יציג כרטיסי מוצר שבהם מופיעות כל אחת מהמילים שהקלדת.
3. חיפוש ביטוי מדוייק: יציג כרטיסי מוצר שבהם מופיעה המחרוזת המדוייקת שהקשת.
לצורך ההסבר, נקרא לקבוצת כרטיסי המוצר שתוחזר מחיפוש טקסטואלי בשם קבוצה א’. - מסנן סוג המוצר: בחנות מבחר של מוצרים מסוגים שונים. בחר את סוג המוצר הרצוי לך. ציון סוג המוצר יצמצם את רשימת המוצרים המתאימים ויכלול מתוך קבוצה א’ רק את המוצרים שהם מהסוג שבחרת.
לצורך ההסבר, נקרא לקבוצת כרטיסי המוצר שתוחזר לאחר הסינון של סוג מוצר – כלומר, כל המוצרים מקבוצה א’ פחות המוצרים שאינם מהסוג שבחרת, בשם: קבוצה ב’. - מסנן המחלקות: בעץ הקטגוריות באתר שלנו תוכל לסמן באילו תחומים ובאילו מחלקות תרצה לחפש.
לחיצה על הסמליל (אייקון) לצד שם כל תחום או מחלקה תסמן אותו ב-V בצבע ירוק ולחיצה נוספת תסיר את הסימון.
סימון של תחומים ומחלקות יבצע סינון נוסף על קבוצה ב’ ויסיר מהתוצאות המוחזרות את כרטיסי המוצר שאינם שייכים למחלקות ולתחומים שסימנת בעץ הקטגוריות.
כמובן שאינך חייב להשתמש בכל המסננים. אם אינך רוצה לסנן על פי אחד מהמסננים, פשוט השאר אותו כמו שהוא, כלומר: במסנן הטקסטואלי אל תזין מילות חיפוש, במסנן סוג המוצר אל תבחר סוג מוצר, ובמסנן המחלקות אל תסמן אף תחום ואף מחלקה.
האם אחויב בדמי טיפול כלשהם?
איננו גובים דמי טיפול עבור הזמנות באינטרנט. הסכום לתשלום יכלול את עלות המוצרים, דמי משלוח ומע”מ בלבד.
שים לב: הזמנה טלפונית או באמצעות פקס כרוכה בתשלום דמי טיפול בסך 15 ₪ + מע”מ.
מהם אמצעי התשלום באתר?
אמצעי התשלום המקובל הוא באמצעות כרטיס אשראי (בשרת מאובטח) וזו גם הדרך בה קבלת המוצרים היא המהירה ביותר. כמו כן ניתן לבקש למסור את פרטי כרטיס האשראי בטלפון. נציגינו ייצרו עמך קשר בשעות העבודה כדי לקבל את הפרטים.
תשלום ע”י העברה בנקאית – פרטי הבנק וכדומה יועברו אליך יחד עם אישור ההזמנה.
תשלום בשיק – פרטים על הכנת השיק ושליחתו יועברו אליך יחד עם אישור ההזמנה. במקרה זה משלוח המוצרים יבוצע רק לאחר שהשיק יאושר ע”י הבנק.
באם חשוב לך לשלם בשיטה שונה מהשיטות הנ”ל, צור קשר ונשמח לשתף פעולה.
האם הקניה שלי מאובטחת?
אנו במדבקות כרמל מייחסים חשיבות רבה לאבטחת המידע של לקוחותינו. לשם כך בחרנו בטכנולוגיות SSL הנחשבת למתקדמת ביותר בעולם בתחום. טכנולוגיה זו כוללת פרוטוקול המצפין את הנתונים הנשלחים ממחשב הלקוח אל אתרנו ואת הנתונים המועברים מאיתנו אל חברת האשראי.
COMODO – אחת החברות הגדולות בשוק העולמי להצפנת SSL. זו החברה שמספקת לנו את פתרונות ההצפנה.
איך אני יודע מה מצב ההזמנה שלי?
איך אקבל את המוצרים הכי מהר?
הדרך המהירה ביותר לקבלת המוצרים היא:
- הזמנה דרך אתר האינטרנט.
- תשלום באמצעות כרטיס אשראי באתר האינטרנט.
- משלוח באמצעות שליח/דואר שליחים.
האם אקבל חשבונית מס?
חשבונית המס תגיע אליך עם המוצרים.
לא מצאתי מוצר מתאים, אוכל להזמין במיוחד?
כן! ניתן להזמין מוצרים מיוחדים שיעוצבו במיוחד בשבילך:
- הוספת טקסט או לוגו למוצר קיים שלנו.
- התאמה של מוצר קיים לצרכיך.
- עיצוב מוצר חדש.
לחץ למידע נוסף על מוצרים בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח.
מהם השלבים לאחר שליחת ההזמנה?
מיד לאחר שליחת ההזמנה דרך האתר תקבל לכתובת הדוא”ל שסיפקת עותק של ההזמנה המהווה אישור אוטומטי שההזמנה נקלטה במשרדנו.
בשלב הבא נשלח אליך אישור הזמנה שיכלול את הפרטים הבאים:
- העתק של ההזמנה שלך כפי שנקלט אצלנו.
- מועד המשלוח הצפוי.
- פרטים הקשורים באופן התשלום.
- תיאום המשלוח במקרים מיוחדים, למשל – כאשר חלק מהמוצרים שהוזמנו חסרים במלאי.
- במקרים מיוחדים – הודעה על דוגמאות שישלחו אליך.
בכל עת, מרגע שליחת ההזמנה ועד קבלת המוצרים תוכל לעקוב אחר מצב ההזמנה בהזמנות שלי שב”פינה שלי”.
לגבי לוח הזמנים המשוער למשלוח הפריטים הכנס לכאן.
האם ניתן לבטל הזמנה או להחזיר מוצרים?
ניתן לבטל הזמנה או להחזיר מוצרים בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א- 1981 ובהתאם לכללים הבאים:
ניתן לבטל רכישת מוצרים ממועד ההזמנה ועד 14 יום מקבלת המוצרים.
הביטול ייעשה באמצעות הודעת דואר אלקטרוני שתישלח למחלקת שרות לקוחות שלנו ואנו ניצור איתך קשר כדי לתאם את החלפת המוצרים או ההחזר הכספי.
במקרה של ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצרים אליך, נחזיר לך את מלוא הסכום ששולם תוך 14 יום מקבלת ההודעה על הביטול.
במקרה והמוצרים כבר נשלחו אליך, עליך להחזירם על חשבונך, באריזתם המקורית ובמצבם המקורי, באמצעות דואר ישראל, תוך 14 יום ממועד קבלתם, והחברה תחזיר לך את סכום ההזמנה למעט דמי המשלוח.
במקרה שתבטל את הזמנה לאחר קבלת המוצרים – עקב פגם במוצרים, או אי התאמה למפרט שנמסר לך, יהיה עליך להחזיר את המוצרים אלינו באמצעות דואר ישראל. לאחר אישור ההחזרה כמוצדקת נשיב לך תוך 14 ימים מקבלת המוצרים את מלוא התשלום, ולא נגבה ממך דמי ביטול כלשהם.
במקרים מסוימים נשלח אליך מראש דוגמאות של מוצרים כדי שתוכל לבדוק ולאשר את התאמתם לצרכיך. במקרים אלה, לא תוכל לבטל את ההזמנה או להחזיר את המוצרים.
למידע מלא – אנא קרא את הסעיפים המתאימים בתקנון האתר.
אינני מצליח להיזכר בסיסמה שלי. איך אוכל לשחזר אותה?
בלחיצה על התחבר לאתר יופיע טופס ובו תידרש להזין את כתובת הדוא”ל שלך והסיסמה כדי להזדהות בפני המערכת. באותה חלונית גם יופיע קישור קטן הנושא את הכיתוב: שכחתי את הסיסמה, לחיצה עליו תפתח חלונית של תזכורת סיסמה ותידרש להזין את כתובת הדוא”ל שבאמצעותה נרשמת לאתר מדבקות כרמל.
לאחר שתזין את כתובת הדוא”ל שלך ותלחץ על שלח תזכורת, תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך את הסיסמה ששכחת.
מהו סיור מודרך ולמי הוא מיועד?
סיור מודרך הוא שירות טלפוני שאנו נותנים למשתמשים חדשים באתר. מטרת הסיור לקצר את תהליך ההיכרות עם המוצרים שלנו ועם האתר.
בסיור נסביר לך כיצד תוכל לבצע את הקניות שלך בצורה היעילה והמשתלמת ביותר: לנווט בחנות, לחפש מוצרים, לבצע הזמנה ולהשתמש בכלים המתקדמים והייחודיים שיש לנו באתר וכמובן נענה על כל שאלה שתעלה.
כדי לקבוע סיור מודרך תאם מועד שנוח לך עם שירות הלקוחות.